Poistní a finanční poradcovia majú zvládnutú komunikáciu vrátane telemarketingu a znalosti
produktov. Akú pridanú hodnotu môžu poskytnúť zákazníkovi? Trh je už segmentovaný, klienti,
ktorí sú schopní vynaložiť viac peňazí, sú náročnejší.
Okrem základného vzdelávania poistných a finančných poradcov uvádzame novinku na našom trhu -
modul Makroekonómia, finančná matematika a kapitálový trh je určený najlepším finančným a
poistným poradcom a ich manažérom.
Vysoká pridaná hodnota pre zákazníka.
Vzdelávacie projekty
c.p.
VZDELÁVACIE PROJEKTY
POČET DNÍ
MF01
Diagnostikovanie - zisťovanie potrieb
2 dni
Efektívne vedenie obchodného rozhovoru
Zisťovať ciele, priania a potreby klientov
MF02
Makroekonómia, finančná matematika a kapitálový trh
4 dni
Makroekonomické ukazovatele a ich vplyv na finančné produkty
Finančná matematika
Konkurenčné produkty
Ako zostaviť klientovi v poisťovníctve portfólio na mieru